1 курс - 130 годин
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета „Англійська мова" (130 год.)
№ пп. |
План уроку |
Дата проведення |
Примітки |
Тема: Повторення (5 годин) |
|||
1. |
Я випускник 9 класу. Правила побудови простого речення. |
|
|
2. |
Вживання to be, to do, to have в реченнях з різними особами. |
|
|
3. |
Шкільне життя. Неправильні дієслова. |
|
|
4. |
What the time? Числівники. |
|
|
5. |
Контрольна робота за 9-ти річну школу. |
|
|
Тема: People and Relationship (13 годин) |
|||
6. |
Сім’я. |
|
|
7. |
Що впливає на особистість. |
|
|
8. |
Риси характеру. |
|
|
9. |
Друзі дитинства. |
|
|
10. |
Відкрий себе. |
|
|
11. |
Який я? Анкетування. |
|
|
12. |
Сім’я та друзі. |
|
|
13. |
Особистість. |
|
|
14. |
Особистість і її стосунки з іншими. |
|
|
15. |
Англомовний друг. |
|
|
16. |
Мій найкращий друг. |
|
|
17. |
Перевір себе. Поповнення мовного портфоліо. |
|
|
18. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Choose the Career. (11 годин) |
|||
19. |
Робота. |
|
|
20. |
Сучасні професії. |
|
|
21. |
Трудові вміння та навички. |
|
|
22. |
Професії та професійні навички. |
|
|
23. |
Вимоги до особистісних якостей. |
|
|
24. |
Вимоги до кваліфікації. |
|
|
25. |
Лексико-граматичний. Освіта та професії. |
|
|
26. |
Листування. Стилі листів. |
|
|
27. |
Ділові листи. Заяви. Оголошення. |
|
|
28. |
Перевір свої знання. |
|
|
29. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Шкільне життя ( 11 годин) |
|||
30. |
Шкільне життя. |
|
|
31. |
Відношення британських підлітків до школи. |
|
|
32. |
Заклади освіти. |
|
|
33. |
Система освіти в Україні. |
|
|
34. |
Школи у Великобританії та США. |
|
|
35. |
Англійська мова – мова міжнародного спілкування. |
|
|
36. |
Навчальні курси. |
|
|
37. |
Резюме про прийом на курс. |
|
|
38. |
Мій навчальний заклад. |
|
|
39. |
Перевір свої знання. |
|
|
40. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Національна кухня ( 18 годин) |
|||
41. |
Національна кухня. |
|
|
42. |
Національна британська кухня. |
|
|
43. |
Страви української кухні. |
|
|
44. |
Лексико-граматичний. Звичаї харчування у Великобританії. |
|
|
45. |
Меню. Меню під час посту. |
|
|
46. |
Приготування страв за рецептами. |
|
|
47. |
Українська гостинність. |
|
|
48. |
Смаки. Уподобання. |
|
|
49. |
Поповнення мовного портфоліо. |
|
|
50. |
Схожі риси в національних кухнях країн. Повторення. |
|
|
51. |
Fast Food - за і проти. |
|
|
52. |
Контроль письма. |
|
|
53. |
Контроль аудіювання. |
|
|
54. |
Контроль читання. |
|
|
55. |
Контроль говоріння. |
|
|
56. |
Узагальнююче повторення за семестр. |
|
|
57. |
Контрольна робота на I семестр. |
|
|
58. |
Аналіз результатів семестрової контрольної роботи. |
|
|
Тема: Наука і технічний прогрес ( 15 годин) |
|||
59. |
Видатні винахідники. |
|
|
60. |
Винахідники і їх винаходи. |
|
|
61. |
Лауреати Нобелівської премії. |
|
|
62. |
Роль наукових винаходів в повсякденному житті. |
|
|
63. |
Веб-сайт для молоді. |
|
|
64. |
В Інтернет-кафе. |
|
|
65. |
Використання електронної пошти. |
|
|
66. |
Інтернет в пошуках роботи. |
|
|
67. |
Телебачення в житті людини. |
|
|
68. |
Як не стати залежним від телебачення. |
|
|
69. |
Значення наукового прогресу. |
|
|
70. |
Вивчення англійської мови через Інтернет. |
|
|
71. |
Роль комп’ютеризації в сучасному житті. |
|
|
72. |
Розвиток комп’ютерних технологій. |
|
|
73. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Природа та погода ( 14 годин) |
|||
74. |
Екологічні проблеми планети. |
|
|
75. |
Природні катаклізми та їх наслідки. |
|
|
76. |
Чорнобильська катастрофа. |
|
|
77. |
Вплив розвитку науки на природу. |
|
|
78. |
Як поводити себе при землетрусах, повенях, пожежах. |
|
|
79. |
Забруднення води та кишкові захворювання. |
|
|
80. |
Роль засобів масової інформації в екологічній роботі. |
|
|
81. |
До чого призводить вирубування лісів. |
|
|
82. |
Повені, тайфуни, вулкани, урагани. |
|
|
83. |
Забруднення повітря та його вплив на організм людини. |
|
|
84. |
Екологічна проблема вашого району. |
|
|
85. |
Ваша участь в охороні довкілля. |
|
|
86. |
Моє мовне портфоліо. Самооцінювання. |
|
|
87. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Живопис (13 годин) |
|||
88. |
Історія розвитку живопису в Україні в 10 столітті. |
|
|
89. |
Розвиток мистецтва в Україні в 19-20 століттях. |
|
|
90. |
Розвиток живопису в Англії в 17-19 століттях. |
|
|
91. |
Знайомство з картинами відомих художників. |
|
|
92. |
Англійські художники. |
|
|
93. |
Англійська мова – мова міжнародного спілкування. |
|
|
94. |
Екскурсія по музеях Києва. |
|
|
95. |
Національна портретна галерея Лондона. |
|
|
96. |
Розвиток портретного живопису в Україні. |
|
|
97. |
Відомі російські художники. |
|
|
98. |
В музеї Богдана і Варвари Каненко. |
|
|
99. |
Шевченко – геній українського народу (поет, художник). |
|
|
100. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Дозвілля і спорт ( годин) |
|||
101. |
Роль спорту в житті особистості і суспільства. |
|
|
102. |
Види спортивних ігор. |
|
|
103. |
Історія олімпійських ігор. |
|
|
104. |
Популярні види спорту в США. |
|
|
105. |
Крикет – національній вид спорту в Британії. |
|
|
106. |
Футбол – найпопулярніший вид спорту. |
|
|
107. |
Спорт і вболівальники. |
|
|
108. |
Розвиток спортивного туризму. |
|
|
109. |
Бокс та найвідоміші спортсмени. |
|
|
110. |
Найвідоміші спортсмени в нашій країні. |
|
|
111. |
Спортивні гуртки у нашому училищі. |
|
|
112. |
Мій улюблений вид спорту. |
|
|
113. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
Тема: Моя майбутня професія (17 годин) |
|||
114. |
Життя в нашому училищі. |
|
|
115. |
Праця - обов'язок кожного. |
|
|
|
кухар |
|
|
116. |
Моя майбутня професія – кухар. |
|
|
117. |
Українська кухня. |
|
|
118. |
Традиції харчування в США. |
|
|
119. |
Ресторани в Лондоні. |
|
|
120. |
Мої улюблені страви. |
|
|
121. |
Як я готую страви. (Повний опис дій). |
|
|
122. |
Сервірування столу. |
|
|
123. |
Вправи за темою. |
|
|
|
ветеринар |
|
|
116. |
Моя професія - ветеринар. |
|
|
117. |
Тварини - друзі людей. |
|
|
118. |
Тварини-герої. |
|
|
119. |
Дикі тварини. |
|
|
120. |
Сільськогосподарські тварини. |
|
|
121. |
Життя фермерів в Великобританії. |
|
|
122. |
Життя фермерів в США. |
|
|
123. |
Вправи за темою. |
|
|
|
тракторист |
|
|
116. |
Моя професія - тракторист. |
|
|
117. |
Життя фермерів в Великобританії. |
|
|
118. |
Життя фермерів в США. |
|
|
119. |
Сільськогосподарські машини. |
|
|
120. |
На вулиці і в дорозі. |
|
|
121. |
Механізатор - хлібороб. |
|
|
122. |
Фермерство в Україні. |
|
|
123. |
Вправи за темою. |
|
|
124. |
Контроль письма. |
|
|
125. |
Контроль аудіювання. |
|
|
126. |
Контроль читання. |
|
|
127. |
Контроль говоріння. |
|
|
128. |
Узагальнююче повторення за семестр. |
|
|
129. |
Контрольна робота на IІ семестр. |
|
|
130. |
Аналіз результатів семестрової контрольної роботи. |
|
|