2 курс - 80 годин
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета „Англійська мова" (80 год.)
№ пп. |
План уроку |
Дата проведення |
Примітки |
Тема: Ми другокурсники. (11 годин) |
|||
1. |
Знов до училища. |
|
|
2. |
Я – другокурсник. |
|
|
3. |
Вивчення англійської мови. |
|
|
4. |
Англійська мова — мова міжнародного спілкування |
|
|
5. |
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. |
|
|
6. |
Словники. |
|
|
7. |
Підготовка до іспитів. |
|
|
8. |
Гендерний фактор у навчанні. |
|
|
9. |
Проектна робота. Міжнародні іспити з англійської. |
|
|
10. |
Пропозиції щодо реформи освіти. |
|
|
11. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
Тема: Прийми рішення. (10 годин) |
|||
12. |
Майбутні перспективи випускників школи. |
|
|
13. |
Професії. |
|
|
14. |
Трудові вміння та навички. |
|
|
15. |
Навчання за кордоном. |
|
|
16. |
Навчання в Україні. |
|
|
17. |
Почати свій бізнес. |
|
|
18. |
Академічна відпустка. За та проти. |
|
|
19. |
Листування. Стилі листів. |
|
|
20 |
Резюме. |
|
|
21. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
Тема: Сімейні стосунки. (8 годин) |
|||
22. |
Родина. |
|
|
23. |
Батьки та підлітки. |
|
|
24. |
Шляхи подолання конфліктів в сім’ї. |
|
|
25. |
Підліткова психологія. |
|
|
26. |
Новий підхід до стосунків з підлітками. |
|
|
27. |
Запорука взаємопорозуміння. |
|
|
28. |
Проектна робота «Три покоління». |
|
|
29. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
Тема: Система громадського харчування. (15 годин) |
|||
30. |
Українська національна кухня. |
|
|
31. |
Національні страви. |
|
|
32. |
Відвідування кафе чи ресторану. |
|
|
33. |
Замовлення страв. |
|
|
34, |
Традиційне українське меню. |
|
|
35. |
Вегетаріанство. За чи проти. |
|
|
36. |
Фаст фуд та здоровий спосіб харчування. |
|
|
37. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
38. |
Контроль письма. |
|
|
39. |
Контроль аудіювання. |
|
|
40. |
Контроль читання. |
|
|
41. |
Контроль говоріння. |
|
|
42. |
Узагальнююче повторення за семестр. |
|
|
43. |
Контрольна робота на I семестр. |
|
|
44. |
Аналіз результатів семестрової контрольної роботи. |
|
|
Тема: Світ навколо нас (9 годин) |
|||
45. |
Історія, географія та культура Канади. |
|
|
46. |
Культурні та природні дива Канади. |
|
|
47. |
Вибір місця для відпочинку. |
|
|
48. |
Австралія в деталях. |
|
|
49. |
Освіта в Австралії. |
|
|
50. |
Нова Зеландія. |
|
|
51. |
Вибір місця для відпочинку в Новій Зеландії. |
|
|
52. |
Навчання закордоном. |
|
|
53. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
Тема: Мистецтво у наших серцях (7 годин) |
|||
54. |
Картинна галерея. |
|
|
55. |
Різні стилі мистецтва. |
|
|
56. |
Українське мистецтво. |
|
|
57. |
Мистецтво і митці. |
|
|
58. |
Національні скарби. |
|
|
59. |
У Національній галереї. |
|
|
60. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
61. |
|
|
|
Тема: Наука та технології (7 годин) |
|||
62. |
Наукові відкриття |
|
|
63. |
Вплив наукових винаходів на життя сучасної людини |
|
|
64. |
Винайдення літака на сонячних батареях |
|
|
65. |
Вчені-винахідники |
|
|
66. |
Хто рухає науковий прогрес |
|
|
67. |
Роботи майбутнього |
|
|
68. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
Тема: Вплив технологій на навколишнє середовище (12годин) |
|||
69. |
Технологічні катастрофи. |
|
|
70. |
Вплив катастроф на навколишнє середовище. |
|
|
71. |
Найсерйозніші техногенні катастрофи. |
|
|
72. |
Наука чи фантастика. |
|
|
73. |
Тематичне оцінювання. Мовне портфоліо. |
|
|
74. |
Контроль письма. |
|
|
75. |
Контроль аудіювання. |
|
|
76. |
Контроль читання. |
|
|
77. |
Контроль говоріння. |
|
|
78. |
Узагальнююче повторення за семестр. |
|
|
79. |
Контрольна робота на IІ семестр. |
|
|
80. |
Аналіз результатів семестрової контрольної роботи. |
|
|